torsdag 18. august 2011

Blåknapp



Ønsker alle ein fin dag :)

5 kommentarer:

  1. Nydeleg bilde. Slik bllomst har eg ikkje sett før.
    Du skreiv i bloggen min at eg måtte få meg eit utsalg.. Det har eg allerede, på ein måte. Har pussa opp ei brakke som eg har her heime, der syr eg og har tinga eg lagar. Du får ta turen oppom neste gong du er på øya.Fin kveld til deg.

    SvarSlett
  2. Denne blomsten har du nok sett, Ann Tove. Det er knuppen til ein blåknapp - kjem tett på med desse macrolinsene :))Det kvite trur eg er hundekjeks. Mykje fint i naturen...:)
    Kjempekjekt at du har fått utsalg!! Tenkjer på det kvar gang eg ser desse flotte resultata dine. Kjem heilt sikkert på besøk :)
    Ønsker deg lykke til og ha ein fin kveld/natt ! :)

    SvarSlett
  3. Å, så fint,har sett mykje blåknapp her omkring.Har fått macrolinsa mi i dag,så no er de
    t berre å prøve seg fram,spennande.Ha,ei fin helg:)

    SvarSlett
  4. Nydelig! Goe helg til deg :-)

    SvarSlett
  5. Tusen takk damer :)) ønsker doke ei fin veke!!

    SvarSlett