søndag 25. september 2011





Septemberdag langs Nausta.

Eg hadde bestemt meg for at dersom det ikkje vart regn i dag, ville eg ta ein tur til Vonavatnet.
Køyrde oppover på morgonen i overskya og litt disigt vær.
Ein del bilar var parkerte ved vatnet, så det var nok besøk på hyttene...
Planen var å gå ein tur inn over i fjellet, men i dag var ikkje vårt valg av fotty det rette, det var sørpevått i marka. I Vonamarka er det eit vakkert tereng, og vi har gått mange turar inn over her, men mest på vinteren...



I dag vart det berre litt fotografering her oppe. Det var fint, men det skulle ha vore sol.... 
Fargane i skogen er heller ikkje så intense som dei plar vere på høsten - det er nok alt regnet
som gjer det.






Desse bilda er tatt på flata etter den svingete bakken -  som alltid var full av is - seint på ettermiddagen -  då vi kom ned igjen fra skituren :) - og var kjempekrye dersom vi forsatt sto på skia...:-)) ( lenge siden )





Så er vi nede ved Nes.
Tar ein liten tur over våte marker og finn ei grind...


Sauene lurer på meg, men eg vil berre fotografere fossen...


Mykje vatn i elva etter store nedbørsmengder...


...men lyset mangler, så ein dag med lettare vær, vil eg tilbake hit...


Kort lukketid...




...lang lukketid...




Så går eg gjenom grinda og tilbake til bilen..


Utsikt fra Svorstøl..
Lenge siden vi har vore her....


Tilbake til Kalland.
Fred og harmoni under det flotte  treet...


Utsikt ned over Nausta ...







Det er mange fine grender opp gjenom Naustedalen. Skulen på Horstad ligg her....




  Horstad



 ....og eit gamalt tre....

Det vart ein fin søndagstur, uten regn...
Bilda skulle vore mykje meir fargerike, - men det var slik det var i dag...:-)

Har stor tru på at fineværet kjem denne veka :-))

Takk til doke som var med til Vonavatnet!!


Ha ein fin kveld!

4 kommentarer:

  1. Takk for ein flott tur i bilder til Vonavatnet! Synest bilda var nydelige,det er dei andre bilda frå Naustdal og.Du e so flinke,så eg koser meg kvar gang du legg ut nye.Håper vi snart får klare solrike haustdager,e so tragisk med alt dette vatnet,men lite vi kan gjere med det....

    Ha ein fine dag!:)

    SvarSlett
  2. Sjølv om vi ikkje har sola med oss for tida,var dette flotte haustbilder,Liv.Kjekt å sjå,vakkert ved Vonavatnet.Ha ein fin dag i regnværet:)

    SvarSlett
  3. Flotte bilder frå Naustdal, LIv :-)))

    SvarSlett
  4. Ja, eg også ønsker meg lettare dagar med sol og blå himmel. Alt blir så mykje lysare då, både inn i oss, i naturen og ikkje minst på bilda...:)
    No har eg blitt innsperert av bloggen til Ann Tove - eg går og rydder i kjøkkenskuffene. Har heilt sikkert nok til ei brødeig, eg også...:))
    Kjekt med kommentarer fra doke, Marit, Aud og Janne!!

    SvarSlett